Klacht: Gelogen en slecht behandeld

op 14 juni 2016 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben in de stad aangesproken door mensen van voordelengids en mij werd verteld dat je 6,50 per maand moest betalen en als ik het wou opzeggen dat ik een mailtje moest sturen. Blijkbaar kon het niet zo en kreeg ik een acceptgiro van 80 euro binnen. Ik heb daarna de spullen van voordelengids opgestuurd wanneer het nog kon. Krijg ik daarna te horen dat ik telaat ben en alsnog moet betalen. Vind dat niet echt kunnen als er andere dingen tegen je word gezegt terwijl dat helemaal niet klopt.

Gewenste Oplossing:

Als het abonnement wordt gestopt en niet hoeft te betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tonyrs