Klacht: Gelogen en niet goed behandeld

op 14 juni 2016 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben in de stad aangesproken door mensen van voordelen gids en mij werd verteld dat ik per maand 6.50 moet betalen en dat als ik het niet wil ik alleen een mailtje hoefde te sturen binnen 2 weken als ik het niet wilde. Ik heb de email gestuurd en ging er vanuit dat het geregeld was vervolgens krijg ik een acceptgiro dat ik 80 euro binnen 7 dagen moet betalen. Ik heb de spullen van voordelen gids op de datum dat het nog kon opgestuurd en ervoor betaald en vervolgens krijg ik te horen dat ik te laat ben en ik het bedrag alsnog moet betalen. Ik vind het niet kunnen dat ik hier voor moet opdraaien.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik afgemeld word en ik niet hoef te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JermaineR