Klacht: Geld zonder reden afgeschreven!!!!

op 22 juni 2016 over MijnAlbum B.V. in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Op 20 juni 2016 is er zomaar €39,84 van mijn rekening afgeschreven! En op 11 juni 2015 €9,84. Bij beide staan er doorlopende afschrijvingen. Het is dat ik er nu achterkomt! Ik snap dit niet waarom jullie zomaar geld afschreven van andermans rekening??

Ik wil graag dat dit geldbedrag direct weer teruggestort word!!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MijnAlbum B.V. over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MijnAlbum B.V. in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MijnAlbum B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MijnAlbum B.V.

Heeft op 22 juni 2016 om 11:32 geantwoord

Goedemiddag Natasha,

Je hebt gisterenavond contact met ons opgenomen via de klantenservice en mijn collega heeft daar gisterenavond ook op gereageerd. Je hebt op 2 juni 2015 een abonnement besteld om je albums te activeren. De verlenging van je abonnement is voor je uitgeschakeld waardoor je abonnement automatisch afloopt als je de afgeschreven incasso laat storneren in je internet bankieren. Als je vragen hebt, kan je altijd reageren op het e-mailbericht van mijn collega van gisterenavond.

Marrit van den Berg
Helpdesk