Klacht: geld van retouring niet ontvangen

op 06 september 2018 over JDsports in de categorie Sportwinkel

ik heb 6 augustus 2018 een adidas broek retour gestuurd omdat hij te groot was. Hier begon het 1e nadeel al want je moet zelf de retourkosten betalen. Ik wilde mijn pakketje met tracktrace verzenden maar omdat er een probleem bij post nl was kon er opdat moment geen tracktrace bij.. ik heb toen het pakketje zonder tracktrace verzonden omdat ik anders te laat zou zijn met retouren. ik wist dat het naar de vs moest dus ik dacht wel dat het lang zou duren voor ik mijn geld terug had. toen werd het 20 augustus en werd ik toch wel achterdochtig en heb ik is een mail gestuurd met de vraag of het wel aangekomen was. hier kreeg ik na 3 dagen antwoordt op en vroeg ze of ik het pakketje met track trace verzonden had. heel het verhaal uitgelegd en mij werd direct verteld dat ze me dan niet kunnen helpen en ik maar moet wachten tot ik mijn geld ontvang. ik heb ook contact gehad met postnl en die konde ook niks omdat ik geen track trace had. het is nu inmiddels 6 SEPTEMBER en ik heb nog niks ontvangen. als het nou om 20 euro ging oke, maar het gaat om 60,- die ik nog terug moet krijgen. 1 ding weet ik wel ik koop hier NOOIT meer iets.

als ik mijn geld terug heb gekregen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JDsports

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JDsports nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door manouk remans