Klacht: Geld van mijn partner staat onbruikbaar op mijn account

op 23 december 2017 over Plus500 in de categorie Online Beleggen

Mijn partner heeft 500,- euro gestort op mijn account. Er mag geen geld van derden worden gestort dus wil ze het bedrag teruggestort krijgen. Alles gaat helaas per email en tot op heden staat het bedrag afgewezen op mijn account en kan ik er niemand bij.

Inmiddels 24 dec. een antwoord gekregen-
——————————————————
Beste …….,

Bedankt om ons te contacteren.

Mijn naam is ……… en ik wil inzake deze kwestie graag assisteren.

Gelieve op te merken dat uw betaalmethode reeds geweigerd is. Dit betekent dat wij het gestorte bedrag automatisch weigeren, op het moment dat wij het ontvangen en het bedrag terugsturen.

We kunnen een storting van uw betaalmethode alleen weigeren als we het bedrag ontvangen hebben.

We accepteren alleen persoonlijke betaalmethoden die van u zijn en geen betaalmethoden van derden. U bent welkom een andere persoonlijke betaalmethode van u te proberen dat geverifieerd kan worden.

Indien u andere vragen hebt, aarzel dan niet ons te contacteren.

………..
———————————————–

Correct antwoord ☺maar ben wel benieuwd hoe lang dit gaat duren😕?!

29december krijg n computerbericht
——————–
Hallo …………,

Helaas kunnen we uw storting van 500,00 € niet aanvaarden omdat u het verificatieproces van de rekening niet heeft voltooid.

Uw storting is geannuleerd en teruggestort op uw bronrekening.

Om de vereisten voor de voltooiing van het verificatieproces van uw rekening te zien, meldt u zich aan bij het Plus500 trading platform en klik op \\\”Menu\\\” → “Rekening” → “Rekening verifiëren”.
Nadat de verificatie is voltooid, kunt u een nieuwe storting maken.
——————–
Mijn account staat nu weer op €0,-
Dus het ziet er naar uit dat het geld weer hopelijk retour komt…

2december2018
Geld is vandaag teruggestort😃

Graag willen wij het geld op haar rekening teruggestort hebben.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plus500 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pastniet