Klacht: Geld terug krijgen

op 14 september 2018 over Werkspot in de categorie Algemeen

Ik heb mij bij werkspot aangemeld om hovenierswerkzaamheden te verrichten.
Als eman die een klus geklaard heeft contact met je opneemt dan moet je het bedrag dat voor de klus staaat betalen.
Mijn eerste reactie van een potentiële klant kostte mij 18 euro omdat wij er niet uit kwamen,geen probleem.
De tweede reactie was van een klant die contact met mij op nam om te zeggen dat ze niet op mijn voorstel in ging ..,dat was meer uit fatsoen.
Noem,..32 euro omdat ze contact gezocht had….das lekker verdienen.
Ik neem aan dat die dame dar ook bij de andere gedaan heeft die het niet werden en dat is kassa..
Er wordt namelijk als je een klus plaatst duidelijk uitgelegd dat je om een goed overzicht en goeie prijs te krijgen zeker 5 zzp erg moet aanklikken,..kassa.
Diegene die ik gesproken heb van de klus van 18 euro die heeft geen idee dat het andere op deze manier geld kost..,dat gaan ze ook niet zeggen want dan kunnen potentiële klanten daar weleens rekening mee houden.
Helaas kunnen we hier niets mee want het is legaal..,dus verder met mijn gevalletje.
Ik heb gereageerd naar werkspot en zij gaven mij gelijk.
De oplossing is deze,..ik moet gewoon betalen en krijg dan een tegoed op mijn rekening van 32 euro.
Allereerst had het bedrag nooit berekend mogen worden dus is er van betalen geen sprake,gewoon eraf halen die rekening zou je zeggen.
Maar dat werkt niet zo bij werkspot,want dan krijgen ze het bedrag misschien wel nooit meer binnen.
In mijn geval is dit ook zo..ik laat het hier bij en wil van werkspot af en ga die 32 euro waar ik recht op heb niet meer gebruiken.
Ik hoop voldoende info gegeven te hebben.

Mvg, john

Als ik mijn 32euro die onterecht geclaimd is volgens hun,en daar heb ik mail van niet hoef te betalen.
Ook wil ik dat bijde accounts die ik heb ( één om klus te plaatsen en één om uit te voeren) verwijderd worden.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Werkspot over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Maaister