Klacht: geld terug

op 18 juli 2012 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

geachte, er is tot twee keer aan toe een geld bedrag van mijn rekening gehaald door worldpay cp/bibit ip, regulierenring 10, 3981lb bunnik. meetic.com meetic*ilius.net* ik wil dat de twee bedragen 1 van 20,70 euro en 1 van 44,70 per direkt op mijn rekening worden terug gestort. ze zijn op 17-07-2012 zonder mijn toestemming van mijn rekening gehaald en daar neem ik zeker geen genoegen mee.

het terug storten van deze bedragen. en wel per direkt.
hoogachten, karin van roosmaelen. kjvanroosmaelen@hotmail.com

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 18 juli 2012 om 17:25 geantwoord

Beste karin1966,

ik begrijp uit uw bericht dat er twee bedragen van uw rekening zijn geïncasseerd, die u graag gerestitueerd wilt zien.

Ik heb geprobeerd om met het door u opgegeven e-mailadres een profiel te achterhalen op de Lexa website, maar helaas was dit tevergeefs. Ik kan de betalingen dan ook niet voor u nagaan en eventueel voor u annuleren. Ik wil u dan ook aanraden om contact op te nemen met ons Customer Care Team, en in dit bericht uw gebruikersnaam en e-mailadres te vermelden waarmee u op de Lexa website geregistreerd staat. Zodra zij deze gegevens van u hebben ontvangen, kunnen zij uw profiel voor u opzoeken en u verder helpen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. U kunt uw gegevens naar het Customer Care Team sturen via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Christine

Lexa Team