Klacht: geld terug

op 18 juli 2012 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geachte, er is tot twee keer aan toe een geld bedrag van mijn rekening gehaald door worldpay cp/bibit ip, regulierenring 10, 3981lb bunnik. meetic.com meetic*ilius.net* ik wil dat de twee bedragen 1 van 20,70 euro en 1 van 44,70 per direkt op mijn rekening worden terug gestort. ze zijn op 17-07-2012 zonder mijn toestemming van mijn rekening gehaald en daar neem ik zeker geen genoegen mee.

Gewenste Oplossing:

het terug storten van deze bedragen. en wel per direkt.
hoogachten, karin van roosmaelen. kjvanroosmaelen@hotmail.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 18 juli 2012 om 17:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste karin1966,

ik begrijp uit uw bericht dat er twee bedragen van uw rekening zijn geïncasseerd, die u graag gerestitueerd wilt zien.

Ik heb geprobeerd om met het door u opgegeven e-mailadres een profiel te achterhalen op de Lexa website, maar helaas was dit tevergeefs. Ik kan de betalingen dan ook niet voor u nagaan en eventueel voor u annuleren. Ik wil u dan ook aanraden om contact op te nemen met ons Customer Care Team, en in dit bericht uw gebruikersnaam en e-mailadres te vermelden waarmee u op de Lexa website geregistreerd staat. Zodra zij deze gegevens van u hebben ontvangen, kunnen zij uw profiel voor u opzoeken en u verder helpen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. U kunt uw gegevens naar het Customer Care Team sturen via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Christine

Lexa Team

Alle klachten die gemeld zijn door karin1966