Klacht: Geld terug

op 25 mei 2020 over iQdrive Rijopleidingen B.V. in de categorie Rijscholen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo ik wil mijn verhaal kwijt

In februari 2020 ben ik begonnen bij de rijschool Iq drive.
Voor 28 lessen heb ik 1400 euro betaald.

Ik heb ongeveer 4 lessen gehad toen kwam de corona

Toen bekend werd dat rijscholen weer mogen gaan rijden. Heb ik mijn rij instructeur gevraagd om weer te gaan lessen.
Zij vertelde dat niet mogelijk was omdat er vage berichten op Facebook werden geplaatst door IQ Drive en mij dus niet kan laten lessen.

Op aanmerking hiervan heb ik IQ drive proberen te bellen
Ik werd gelijk doorgestuurd naar de voicemail waarin zij vermelde dat zij vanuit huis werken.
(Thuis kan je geen telefoon hebben blijkbaar)
Dus ik heb hun een mail gestuurd waar op heden geen antwoord op heb gekregen.

Op hun Facebook zag ik dat het slecht gaat met het bedrijf en zij hoog waarschijnlijk falliet gaan.

Erg slordig is dat zij mij hiermee niet op de hoogte hebben gebracht .

Wat nog gekker is, is dat je wel nog kan aanmelden op hun website voor rijlessen.

De frustratie is bij mij erg hoog gekomen
En ik voel me heel erg opgelicht

Ik kan nu en niet meer lessen en ik ben mijn geld kwijt.

Groet,
Hans van gils

Gewenste Oplossing:

Geld terug of naar me rijschoolhoudster overmaken

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over iQdrive Rijopleidingen B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over iQdrive Rijopleidingen B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hansvg94