Klacht: Geld terug

op 19 augustus 2017 over 24DealStore in de categorie Deal-Sites

Op 14-7 2 bbq matjes besteld op 21-7 een Butterfly Massager ipv de matjes ontvangen. Foutje van magazijn zeiden ze. Zou alsnog de matjes opgestuurd krijgen, maar na 2 weken nog niks ontvangen en toen mijn geld terug gevraagd. Kreeg antwoord dat het binnen max 10 werkdagen op mijn rekening zou staan. Na 10 werkdagen nog geen geld, weer een mail gestuurd. Antwoord na een paar dagen: of ik aub nog even geduld wil hebben, het staat er binnen 2 werkdagen op. Het is inmiddels alweer 5 werkdagen later. 17-8 weer een mail gestuurd en nog geen antwoord en nog steeds geen geld. WAT IS DIT VOOR EEN BEDRIJF??? Wil gewoon mijn geld terug, is dat nou zo moeilijk!!!!! Inmiddels via Bol.com 2 matjes besteld en volgende dag al in huis. Blijkt bij nader onderzoek hetzelfde bedrijf te zijn, maar handelt daar onder de naam 24TradeStore ­čśë Maar wil nog steeds mijn geld terug hebben van 24DealStore!!!!!!! Schandalig dit!

Ik ben pas tevreden als 24DealStore mijn geld terug gestort heeft!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 24DealStore

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 24DealStore nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Linda van der Putten