Klacht: Geld terug

op 07 mei 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een pakket verzenden: Hoe moeilijk kan je het maken?
Via Kiala wilde ik een pakket verzenden: dus ik ga naar een Kiala kunt bij mij ‘in de buurt’ (Take & go aan de Brielselaan in Rotterdam). Ik kom daar en hoor dat ik zal het etiket moet printen via nadat ik een account heb gemaakt op Kiala.nl. Dat doe ik ter plekke in de winkel en ze zegt dat als ik hem gewoon naar het adres stuur wat er op mijn doos staat zij hem wel even kan printen. Uiteindelijk lukt het niet het etiket te printen dus ga ik maar weer weg en print het zelf ergens. Ben ik bij de bieb om te gaan printen: heel de verzend ticket opent niet meer via mijn mail waar hij heen is gestuurd. Ook op de site inloggen lukte niet. Wel had ik een screenshot van de ticket op mijn telefoon dus die heb ik maar geprint.
De volgende dag ga ik weer naar de winkel, er staat iemand anders en ik vraag waarom er geen adres op de doos staat (wat ik wél heb ingevuld). Vervolgens krijg ik te horen dat het alleen bij Kiala punten kan worden afgehaald. Compleet anders dan dat de werknemer de eerste dag zei. Ik heb niet eens en Kiala punt ingevuld waar ze het kan afhalen alleen het Kiala punt waar ik het weg breng staat erop: take&go brielselaan. Ik ben er nu al helemaal klaar meer. Dit is voor mij een eerste en laatste keer. Dan mag het wel goedkoop zijn maar de communicatie & service is echt ver te zoeken. Ik ga het nu met een ander bedrijf verzenden sinds er iemand nogal zit te wachten op dit pakket.

Directe teruggave van het geld: 3,95 voor de verzend ticket.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alaik