Klacht: Geld nog steeds niet teruggestort

op 09 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In Februari 2012 bestelden wij 2 kaarten voor het concert van Guus Meeuwis op 9 juni 2012. Op 31 mei 2012 kregen wij te horen dat de door ons bestelde kaarten niet geleverd konden worden. Na een klacht mail en uiteindelijke annulering van de tickets kregen wij op 6 juni 2012 een e-mail van Ticketloket.com dat het volledige factuurbedrag binnen 30 dagen teruggestort zou worden. Tot op de dag van vandaag hebben wij nog geen geld ontvangen. Ik heb Ticketloket vandaag wederom gemaild en het ultimatum gegeven het volledige factuurbedrag uiterlijk 13-7-2012 terug te storen. Indien dit niet gebeurt zal ik juridische stappen ondernemen jegens dit malafide bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Terugstorten van het volledige factuurbedrag door Ticketloket.com vóór 14-7-2012.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 18:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ticketloket.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Royyy