Klacht: GELD NIET TERUGSTORTEN EN NIET REAGEREN

op 24 juni 2016 over Tel Sell in de categorie Teleshopping

Klant moet zelf orderbewaking doen, krijgt geen reactie en geen geld terug.
Acties:
12 mei 2015 een shirt besteld via de site en direct betaald. Er werd een levertijd van 2-3 werkdagen gegeven.
28 mei 2015 Geïnformeerd naar de orderstatus // zelfde dag reactie: verwachte levertijd 6-8 weken.
12 augustus 2015 nogmaals geïnformeerd naar status //14 augustus reactie: wederom verwachte levertijd van 6 weken, met excuses voor de vertraging
17 februari 2016 aangegeven geen vertrouwen meer te hebben in levering met de wens de order te annuleren // zelfde dag reactie: bestelling geannuleerd, u krijgt binnen 14 dagen geld teruggestort.
31 maart 2016 Geïnformeerd naar de betalingsstatus // zelfde dag reactie: sorry voor de vertraging, nog enkele werkdagen
11 mei 2016 Geïnformeerd naar betalingsstatus // zelfde dag reactie: sorry, betaling volgt zsm
25 mei 2016 Geïnformeerd naar betalingsstatus // geen reactie
22 juni 2016 Geïnformeerd naar betalingsstatus // geen reactie

Wanneer ik mijn geld terugkrijg, is mijn klacht afgehandeld.
Een tevreden klant zal ik niet meer worden.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tel Sell over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tel Sell in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tel Sell een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tel Sell

Heeft op 11 januari 2017 om 10:58 geantwoord

Geachte heer Kikker,

Volgens onze gegevens is deze klacht via onze klantenservice opgelost. Wij sluiten daarom deze nog openstaande klacht. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Mocht u nog verdere vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@telsell.com of 0900 - 9392 (0,90 cpg) op werkdagen tussen 10:00 en 16:00.

Tel Sell Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door RikKikker