Klacht: Geld niet terug krijgen van retournering

op 04 juni 2021 over Style Woerden in de categorie Kledingwinkels

Ik heb onlangs laarsjes besteld bij Style Woerden. Deze heb ik ook beide netjes reour gestuurd, zoals ik altijd doe met webshop bestellingen. Enkele dagen later kreeg ik een bericht dat ze een of ander portommeneetje miste wat volgens hun bij de laarsjes zat toen ik ze heb ontvangen. Deze zaten er NOOIT bij. Ik heb de bestelling geretourneerd zoals ik heb hem gekregen. Ik heb ongeveer 25 x over en heen gemaild met Style Woerden. De klantenservice is vreselijk stug, de enige oplossing die ze hebben is dat ik de portomeneetjes naar ze opstuur ( die ik nooit heb gekregen ) en anders krijg ik mijn geld dus niet terug. Ik heb aangeboden om telefonisch contact te hebben over dit probleem maar zelfs dit willen ze niet. Ik krijg dus mijn geld niet terug van Style Woerden terwijl ik de gehele bestelling netjes heb geretourneerd.

Ik zou graag willen dat mijn afterpay wordt rechtgetrokken en ze hun excuses aanbieden voor heel het gedoe.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Style Woerden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Style Woerden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Imke.H92