Klacht: Geld niet terug gekregen voor retour

op 16 juli 2019 over Ledzuinig.nl in de categorie Internetshops - Interieur

Ledzuinig.nl (onderdeel van Menotal B.V.) heeft mijn retour van led panelen in goede orde ontvangen op 5 maart 2019. Na 3 weken gewacht te hebben op een terugbetaling ben ik gaan emailen en bellen. Ze beantwoorden zowel emails als telefoon niet! Op vrijdag 29 maart hebben ze me teruggebeld en bevestigd dat het retour inderdaad in orde was aangekomen maar dat er iets mis zou zijn gegaan met de automatische terugbetaling via Billink(ik heb gekozen om achteraf te betalen via hen). Ik moest mijn rekening op de email zetten en het geld zou gestort worden. Ik heb gelijk email verstuurd. Een week later nog steeds geen geld en wederom gebeld. Natuurlijk nemen ze niet op en ook na inspreken boodschappen word ik niet teruggebeld.
Ik heb overigens ook via Billink geprobeerd om het geld terug te krijgen. Er is mij belooft een passende oplossing te bieden maar ze hebben zich niet aan die afspraak gehouden.
Ik ben inmiddels 4 maanden verder en nog steeds geen kans om mijn geld terug te ontvangen. Ledzuinig.nl en Menotal BV houden zich bezig met oplichtingspraktijken. Niet bestellen bij ze!

Als ik mijn geld terug heb ontvangen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ledzuinig.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ledzuinig.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kamy_pn2003