Klacht: Geld geld geld geef me geld!

Kings77 op 12 december 2019 over Uw Dakbeheerder in de categorie Installatiebedrijven

Vrijpostig en respectloos. De schoorsteen is niet geveegd, er zat een nest in, dat moet verwijderd worden, er moet wat worden aangesmeerd en er is een nieuwe kap nodig, dat zou me €600,00 kosten of meer.
Hij ging de bon opmaken… €39,00 moest ik afrekenen, bedenk ik me nu, waarvoor?. vandaag een erkend bedrijf gebeld die aangesloten is bij de ASPB… ze komen volgende week, het nest verwijderen en een nieuwe kap plaatsen voor zo’n kleine €300,00.
Ook gaven ze me aan dat ik de €39,00 niet had moeten betalen, er is niet geveegd, en als er voorrijkosten worden gerekend moet dat altijd vooraf worden gemeld. Nou ja… Colateral damage…

Wat ik verwacht... ik denk dat er niets te verwachten valt bij dit bedrijf gezien de recencies. De €39,00 krijg ik niet terug. Ben blij dat ik een betrouwbaar bedrijf heb gevonden! https:www.schoorsteenveger.nl Aangesloten bij ASPB

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uw Dakbeheerder

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uw Dakbeheerder nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kings77