Klacht: geld afschrijving van lexa.nl zonder toestemming!

op 12 juli 2012 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

er is geld afgeschreven van mijn rekening zonder mijn toestemming!
graag wil ik weten waarom? en ik wil mijn geld teruggestord hebben want ik maak maanden geen gebruik meer van lexa.nl!!!!!!
graag wil ik een reactie terug van u!

Hoogachtend,
B.Baban

als ik mijn geld teruggestord krijg!!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 13 juli 2012 om 12:28 geantwoord

Beste berie_a_633,

ik begrijp uit uw bericht dat er ten onrechte geld van uw rekening is geïncasseerd, wat u graag gerestitueerd wilt zien.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot het profiel "berie_a_633" voor u nagekeken en kan u melden dat u bij betaling van uw 3 maanden Full Membership akkoord bent gegaan met een automatische verlenging, en u deze niet zelf tijdig heeft geannuleerd via "Mijn account", "Mijn instellingen" en "Mijn membership beheren". Om deze reden werd er dan ook maandelijks een bedrag van uw rekening geïncasseerd wat ik niet aan u kan restitueren. Meer informatie over onze automatische verlenging kunt u terugvinden in artikel 4.2. van onze algemene voorwaarden.

Uit uw gegevens blijkt verder dat u per vandaag 13-07-2012 zelf uw automatische verlenging heeft geannuleerd via uw profiel, zodat er verder geen geld meer van uw rekening zal worden geïncasseerd. Tevens heeft u uw profiel definitief van de website verwijderd.

Houdt u er rekening mee dat het tot 24 uur kan duren voordat al uw informatie van de website is verwijderd. Vanaf dit moment kunt u niet langer inloggen op de website en ontvangt u tevens geen berichten meer van ons.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor verdere vragen en of opmerkingen kunt u contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Christine

Lexa Team