Klacht: geld afschrijven zonder toestemming

op 30 mei 2016 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij de bank hebben wij een betalingsregeling lopen die iedere maand netjes wordt afgelost (vanaf oktober 2015) vanaf een ING rekening. Toch heeft Lindorff nu al 4 x zelf het bedrag van een hele andere rekening (Rabo) afgeschreven zonder dat er toestemming is voor automatische incasso. Er is ook geen enkele reden om zelf geld te gaan innen omdat de regeling netjes wordt voldaan! De tijd en moeite die je erin moet steken om proberen het geld weer terug te krijgen van Lindorff is heel vervelend en onnodig. Waarom hebben incassobureau’s altijd de naam maar te kunnen doen wat ze willen en te graaien?

Gewenste Oplossing:

Als Lindorff stopt met eigenhandig geld van rekeningen af te halen zonder dat daar toestemming voor gegeven is! Met de ABN zijn afspraken gemaakt en die blijven nog steeds de schuldeiser en niet Lindorff!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 02 juni 2016 om 08:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ciolina