Klacht: Geld afgeschreven voor een inschrijving die ik niet gedaan heb !

op 30 september 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb in juli 2016 een gratis account aangemaakt bij huurwoningen.nl. Ik heb hier alleen mijn email adres voor ingevuld, GEEN bankgegevens. De site heb ik daarna niet gebruikt omdat ik geen interesse meer had in het huren van een appartement. Echter hebben ze 31 augustus en 30 september 19,95 van mijn rekening afgetrokken, zogenaam van een inschrijving. Die van augustus heb ik denk ik over het hoofd gezien maar het viel me vandaag op toen ze voor een tweede geld van mijn rekening hebben getrokken. Terwijl ik niet eens mijn rekening heb opgegeven!
Daarnaast heb ik geprobeerd om in te loggen met de gegeven die ze mij gemaild hebben toen ik het account had aangemaakt, en krijg ik de melding dat de gegevens niet kloppen. Ik kan dus niet eens inloggen!
In mijn mails kan ik ook geen enkele mail vinden dat ik moet betalen of dat ik uberhaubt een prenium account heb, alleen de inloggegevens.

Ik wil graag de betalingen terug krijgen van de afschrijvingen waar ik nooit toestemming voor heb gegeven en dat mijn gegevens en mijn account (die wel of niet bestaat) van hun systeem worden verwijderd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 05 oktober 2016 om 14:24 geantwoord

Geachte mevrouw Bensoussan,

Op 15 juli jl. heeft u zich inderdaad ingeschreven op HW.nl, tijdens de inschrijving is het een vereiste om uw IBAN nummer in te vullen. Zonder IBAN-nummer is de inschrijving namelijk niet compleet waardoor u geen kunt gebruik maken van ons platform en er ook geen account aangemaakt kan worden.

Tijdens het aanmaken van het account heeft u zelf de voorwaarden geaccordeerd (zie: https://www.huurwoningen.nl/voorwaarden/). Na uw inschrijving heeft u een bevestiging van uw inschrijving ontvangen incl. de voorwaarden en de daarop volgende betalingsverplichting. In het systeem kan ik overigens deze mail terug vinden dat deze verzonden is indien u de mail nogmaals wilt ontvangen kan ik u deze doorsturen.

Ashley Zuijdendorp

Alle klachten die gemeld zijn door anniedenise