Klacht: Geld afgeschreven na opzegging, geen contact kunnen krijgen.

op 21 september 2016 over Huisvoormij.nl in de categorie Woningcorporaties

Ik heb mij in mei bij Huis Voor Mij uitgeschreven, hier kreeg ik pas 30 juni antwoord op.
In deze mail vermeldde u dat de opzegging goed gekeurd was, en dat er nog een opzegtermijn was van een maand.
Hier kon ik mij in vinden, ondanks ik nog een maand extra moest betalen door de extreem late reactie op de opzegging.
Maar in Augustus word er nogsteeds geld van mijn rekening afgeschreven.
Ook heb ik meerdere malen e-mails gestuurd, hier heb ik maar 1 keer antwoord op gehad, wat ook nog eens een maand duurde.

Ik vind dit absoluut niet kunnen, ik heb netjes de regels gevolgd en ook nog een maand extra betaald ivm het opzegtermijn.

Ik kan op geen enkele manier contact krijgen met dit bedrijf, nergens word op gereageerd en we zijn ondertussen alweer een maand verder!

Ook heb ik zodra ik mij had aangemeld voor jullie site een klacht ingediend. Ik kon nergens op reageren en ik werd alleen naar andere sites door gestuurd. Geld voor niks betaald dus. Enige hulp hierin heb ik niet gekregen.
Ik vind dit ronduit belachelijk, de voorwaarde kloppen niet.

Ik wil dat er gestopt word met geld afschrijven, en dat mijn onterecht afgeschreven kosten, terug gestort worden.
Een excuus zou gepast zijn, en misschien is reageren op e-mails ook een idee, of vermeld een telefoonnummer.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huisvoormij.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door dxdx