Klacht: geld afgeschreven maar geen lidmaatschap

op 05 september 2018 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Ik heb op 27 augustus 2018 een lidmaatschap afgesloten bij Lexa. Nadat ik de betaling heb gedaan en het geld is afgeschreven kreeg ik de melding dat de aanvraag niet is goed gegaan. Dit betekent dat ik dus geen member ben, maar het geld wel is afgeschreven.

ik heb 2x Lexa benaderd via de customercare email zoals aangegeven op de website (27 augustus jl. en 29 augustus jl.) Ik zou 2x binnen 48 uur een bericht ontvangen. Dit heeft Lexa verzuimd. Ik heb ook op Facebook 3x een bericht gestuurd, met alle gegevens erin. Ook hier geen antwoord.

Inmiddels ben ik het zat en sta versteld van de slechte service van Lexa. Ik eis het geld teruggestort en zie af van enige lidmaatschap.

Het geld teruggestort en geen lidmaatschap. Ik zie af van mijn membership aangezien mijn vertrouwen in deze site verdwenen is.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lexa.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lexa.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kim Hoenselaar