Klacht: geld afgehouden

op 20 juni 2016 over MijnAlbum B.V. in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

hallo
op mijn bankafschrift zag ik dat er geld was afgehouden door MYALBUM.
Ik ken het bedrijf niet en heb op google gezocht dat het iets doet met mijn foto’s .
Wij willen niks met onze foto doen en snappen ook niks van zo iets .
Ik wil dat MYALBUM deze activiteit bij ons intrekt .

als er geen afschrijvingen meer gebeuren door MYALBUM en voor andere "slachtoffers " dat het duidelijk is /wordt dat men voor iets moet betalen .

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MijnAlbum B.V. over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MijnAlbum B.V. in behandeling genomen

Bericht van MijnAlbum B.V.

6 maanden geleden - Hallo Kayne, Op MyAlbum heb je gratis accounts en betaalde accounts. Je bent nooit verplicht om voor iets te betalen. Als je contact met ons opneemt via support@myalbum.com en het 00-kenmerk en het PA-kenmerk van de afschrijving meestuurt, lossen we het graag voor je op! Met vriendelijke groet, Marrit van den Berg Helpdesk

Bericht van MijnAlbum B.V.

6 maanden geleden - Goedemiddag Kayne, Volgens onze gegevens heb je nog geen contact met ons opgenomen. We lossen dit graag voor je op als je contact opneemt via support@myalbum.com en het 00-kenmerk en het PA-kenmerk van de afschrijving meestuurt. Met vriendelijke groet, Marrit van den Berg Helpdesk

Reactie van de melder van de klacht Kayne

6 maanden geleden - klacht opgelost Klacht.nl heeft het probleem snel doorgespeeld MYALBUM heeft snel gereageerd en de zaak is goed opgelost bedankt

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MijnAlbum B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MijnAlbum B.V.

Heeft op 05 juli 2016 om 13:02 geantwoord

Goedemiddag Kayne,

Zowel telefonisch als via de e-mail hebben we de afgelopen week contact gehad. Fijn om te horen dat we je klacht naar volle tevredenheid opgelost hebben. Als je nog eens vragen hebt, horen we dat graag. Zoals afgesproken heb je nu weer een gratis account en kan je de afgeschreven incasso laten storneren.

Marrit van den Berg
Helpdesk

Alle klachten die gemeld zijn door Kayne