Klacht: geld

op 03 september 2018 over Splendid club in de categorie Internetshops - Algemeen

Ben ook aangesproken bij supermarkt in Goes! Zou voor 2 boekjes 10 euro zijn, nu krijg ik mail dat het 50 euro is! de dame in kwestie vertelde mij (die het aansmeerde) dat het ECHT niet duurde was want dat mocht zo genaamd niet. Voel me opgelicht en ga hier iets aan doen!

Als deze firma niet meer mensen kan oplichten!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Splendid club over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Splendid club in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Splendid club een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Splendid club

Heeft op 05 september 2018 om 09:35 geantwoord

Onze excuses voor de verkoopster. We zeggen altijd dat ze het goed moeten uitleggen. Daarom sturen we u ook een mail en leggen alles nog eens uit. Mocht dit niet overeenkomen met het verkoopgesprek dan is deze mail die we sturen de mogelijkheid om hier op te reageren en we zullen u uit ons systeem halen. Het eerste pakket is al wel verzonden naar u maar dit mag u gratis houden voor de ergernis.

Splendid Club

Alle klachten die gemeld zijn door karin franken-swemmer