Klacht: gel die niet werkt

op 16 januari 2016 over Schwarzkopf in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een Taft haar gel gekocht en vind ze niet echt goedkoop dus dacht ik koop er maar een keer 1 want wil stekkeltje bij me zoontje hebben .
ik smeerde het in zijn haar maar het blijft heel even over eind staan daarna is zijn kapsel weer plat
en daar baal ik wel van
want op de tube staat ultra styling gel
ultra strong 4
dus ik denk daar red ik het mee

Groetjes Jacqueline

Gewenste Oplossing:

gel waar zijn haar mee blijft staan met stekkeltjes :)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schwarzkopf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Schwarzkopf in behandeling genomen

Bericht van Schwarzkopf

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Prins, Allereerst onze excuses voor de negatieve ervaring dat u heeft ervaren. Wij hebben u een e-mail gestuurd via info.comsetics@henkel.com. Mogen wij u vriendelijk vragen om ons een antwoord te bezorgen. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groeten, Henkel Beauty Care

Bericht van Schwarzkopf

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Prins, Betreffende uw onderstaande klacht hebben wij u op 17 februari 2016 en op 01 april 2016 een herinnering gestuurd. Tot op heden hebben wij helaas geen antwoord ontvangen, hierdoor zijn wij ook genoodzaakt om uw dossier te sluiten. Indien u bijkomende vragen heeft kunt u ons altijd telefonisch contacteren op het algemeen nummer 030 607 36 50. Wij zijn elke werkdag bereikbaar van 9u tot 17u. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Henkel Beauty Care

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schwarzkopf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schwarzkopf

Heeft op 27 april 2016 om 15:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Prins,

Betreffende uw onderstaande klacht hebben wij u op 17 februari 2016 en op 01 april 2016 een herinnering gestuurd. Tot op heden hebben wij helaas geen antwoord ontvangen, hierdoor zijn wij ook genoodzaakt om uw dossier te sluiten.

Indien u bijkomende vragen heeft kunt u ons altijd telefonisch contacteren op het algemeen nummer 030 607 36 50. Wij zijn elke werkdag bereikbaar van 9u tot 17u.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Henkel Beauty Care

Alle klachten die gemeld zijn door mellaniemax