Klacht: Gek word je van het gebel!!!!

op 20 juli 2012 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Uitermate vervelden dat je 5 to 8 keer gebeld word per daG1 als je opneemt hoor je het personeel onderling praten, waarna de verbinding word verbroken! Verder als er een betaling betaald is krijg je geen overzicht. En daarbij ook bij een betaling incl. naam en dossier nummer, wordt er gezegd en uiteraard weer gebeld, het is niet aangekomen!
Het is gewoon een uitermate vervelende Call center, de mederwerkster moeten wat de afspraken en gesrpekken noteren/memo maken. En niet in de ochtend bellen en na een andere shift weer bellen, is slordig nalatig en niet nodig!
Eigenlijk moet er voor Lindorff een bel me niet register komen. Dan mailen ze maar, of ouderwets met de post!!!!

Gewenste Oplossing:

Dat ze beter opletten wat ze doen en hoe!!!!

Lindorff

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht is inmiddels afgehandeld door Lindorff

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door semnicola