Klacht: gehackt en hotmail doet niets!

op 10 juli 2012 over Hotmail.com in de categorie E-mail providers

op forums en op hotmail zelf gezien dat er vanaf juni en eerder veel mail adressen zijn gehackt, Waarom doet Hotmail hier niets mee? Oplossingen zijn er wel, maar doen het niet! Alles geprobeerd maar niets doet het. wordt gevraagd om code maar mailadres is niet juist, telefoonnummer is buitengebruik en nieuwe doorgeven lukt niet omdat ik niet kan INLOGGEN! Kan niet eens een ander account aanmaken!

dat kersje53@hotmail per direct weer geopend wordt!

Bericht van

5 jaren geleden - Indien uw account geblokkeerd is en U zowel problemen hebt met het secundaire email alsook het telefoon nummer dient U voor klantondersteuning te kiezen. U krijgt daar de mogelijkheid om door een aantal vragen over het account in te vullen het account te deblokkeren. Meer informatie vindt U hier: http://answers.microsoft.com/nl-nl/windowslive/forum/liveid-signin/mijn-windows-live-hotmail-account-is-geblokkeerd/5a6e74c3-bf2f-4f4a-b992-03c7e6221c5b Dit kan echter wel een aantal dagen duren.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotmail.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotmail.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door kersten53