Klacht: Gefraudeerde betalingen.

MonteiroNeves op 02 juli 2020 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Schijnbaar heb ik een premium abbonement, maar op de site staat dat het €19,95 maar maandelijks wordt er €24,95 van mijn rekening afgeschreven na dat ik dat heb betaald komt er na 2 weken weer €13,00 boven op. Dat maakt het dan €37,95 p.m. En dit gaat al bijna een hele jaar door, zonder dat ik er iets van af wist en nog eens zonder succes op een woning, is wel absurd. Ookal kan het niet aan hun liggen dat er geen juiste woning wordt gevonden, is er wel tot mijn attentie gekomen dat zij dit maand juni zelfs 2x op een dag €24,95 van mijn rekening hebben afgeschreven. Door dit kwam ik achter al die andere belachelijke bedragen.

Ik ben pas tevreden wanneer zij mij al het geld terugstorten, die zij zonder mijn toestemming van mijn rekening hebben gehaald.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 02 juli 2020 om 16:10 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door MonteiroNeves