Klacht: geen zaterdageditieontvangen voor de vierde keer is het mis

op 09 juni 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 12 juni 2018 om 11:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer Gerrits,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u al vier keer geen Telegraaf op zaterdag heeft ontvangen.

Begrijpelijk dat dit vervelend voor u is. Als abonnee mag u van ons een correcte bezorging van uw krant verwachten.

Wij hebben uw melding dan ook inmiddels de hoogste prioriteit verleend en hebben een onderzoek gestart naar de oorzaak van het probleem met als doel dit zo snel mogelijk op te lossen. Ter compensatie van de gemiste bezorgdagen verschuiven wij de factuurdatum van uw abonnement met het aantal gemiste bezorgdagen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd weer contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Heeft op 12 juni 2018 om 15:41 geantwoord

In het verleden met andere kranten liep het ook niet goed. Het was ook met grote schroom dat ik een abonnement naam op de zaterdageditie. En zie , weer niet goed. De boekhandel op de hoek is er weer blij mee ,dat ik de krant niet ontvang. Maar daar had ik geen abonnement voor ge nomen. Dan was daar nog de toezegging dat die voor 7.00 uur in de bus zou zitten, die ene keer dat die wel kwam was de krant er pas om 8.30 uur. Voor mij hoeft het niet meer !

Alle klachten die gemeld zijn door peter 19-05-18-06