Klacht: Geen warmwater/ deur niet op slot

op 22 juli 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Ik ben van maandag tot vrijdag in het prinsenmeer geweest.
Maandag had ik de hele dag geen warm water de hele dag heb ik lopen bellen de receptie was erg aardig maar de jongen die moest komen kijken kwam pas om 21:30 uur, hij kon het niet repareren en er zou dinsdag om 8 uur iemand van een extern bedrijf komen, lekker dan om 8 uur op je vakantie maar oke…..
Die jongen kreeg hem ook niet aan de praat en vertelde mij dat ik een water koker heb…. Dus dacht ik moet ik met een waterkoker douchen?
Toen heb ik de receptie gebeld en een andere accommodatie aangeboden gekregen dus wij verhuizen daar heen met alle spullen en de kinderen. Kwamen we daar aan ging de deur niet docht op het slot dus we konden niet weg want er kon zo iemand naar binnen lopen, ik ben toen persoonlijk naar de receptie gegaan omdat ik wel 6 x had gebeld maar er kwam niemand ik legde uit dat ik niet ga slapen met een deur die niet sluit. Die avond kwam iemand en had het gerepareerd dus maandag en dinsdag heb ik niet kunnen genieten van mijn vakantie maar alleen maar lopen bellen met de receptie.

Ik zou graag willen weten of er iets tegen over staat.?

Als ik er iets voor terug krijg om het geen ik heb moeten ondergaan die twee dagen recht te trekken. Wat geld terug of een vakantie naar jullie krijgen.

Alle klachten die gemeld zijn door Soukayna