Klacht: Geen warm water uit de kraan bij de douche of de sproeier

op 11 juli 2012 over Tempus in de categorie CV Ketels

Vandaag 11-07-2012 heb ik gebeld omdat ik geen warm water uit de kraan van de douche zodra ik koud water er bij deed.
Aan de man doorgegeven dat ik de man die een vrijdag 2 keer en de week daar voor bij mij was gekomen niet binnen liet vanwege zijn taalgebruik die hij toen uitte. (ik tolereer geen “Ja dat is kut, ik kan er niks aan doen, heel kut”)
Dus ik vertelde aan die man dat hij die jongen niet moest sturen omdat ik een klachtenbrief over hem geschreven heb, en dat hij dus echt niet binnen kwam en vroeg of hij soms nr4527 kon sturen omdat deze man alles goed had gemaakt.
Wat bleek nog geen uur later staat die zelfde jongeman met een collega aan mijn deur.
Dus ik zeg tegen die jongenman dat hij er niet inkwam. Hij droeg ook die koffer , waar op de collega zei “Dan gaan wij weg”.
Ik vind het heel erg vervelend dat er gewoon niet naar mij geluisterd word! Als ik vraag dat ik die jongen niet meer binnen wil hebben , met de reden erbij, dan verwacht ik hem ook niet aan de deur. Want ik laat hem gewoon ook echt niet binnen!

Dat er een andere monteur komt

Alle klachten die gemeld zijn door tinka59