Klacht: Geen warm water en niet kunnen douchen

Annemarie 46 op 03 april 2018 over Oostappen Vakantieparken in de categorie Vakantieparken

Zijn paasweekend 2018 naar Marina beschikbaar geweest . Vrijdag aangekomen en zondag van ellende weer vertrokken ! Hadden 2dagen geen warm water dus konden niet douchen !afwassen moest met de waterkoker !ook was de koffiekan niet aanwezig ,zijn zelf maar rond gaan rijden op zoek naar iemand van het park die er een kon bemachtigen ! Zijn vele malen bij receptie geweest maar er wordt gewoon niet geluisterd ! Staat op de site dat er zwemparadijs is ,nou dan moet je eerst kwartier rijden ! Ook het recreatie centrum was niet open omdat het dak er met de storm eraf was gewaaid dus er was niets te doen ! En het personeel van de bediening stond achter de bar ruzie te zoeken ,waar de klanten bij waren ! Moesten 1uur op drinken wachten en werden onbeschoft behandeld ! Ook de veranda was spekglad door de groene aanslag mij man gleed er meteen op uit ! Het was een troosteloze bende !! Ze hadden dit park nooit mogen openen voor gasten !! Ook bij de speeltuin veel drinkende Polen ,dus picknick tafels vol met drank !! Leuk voor de kinderen hoor ! Dit lange weekend had leuk uitje moeten zijn voor mijn man en dochters verjaardag nou wat een strop ,had mijn geld wel beter kunnen besteden !!

Ben tevreden als ik nieuw lang weekend aangeboden krijg ,maar zeker niet op dit park !

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantieparken

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantieparken nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door