Klacht: geen vrouw ontvangen

op 19 juni 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 juni 2017 om 10:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer, mevrouw Maarschalkerweerd,

bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u geregeld een beschadigde of incomplete krant bezorgd krijgt.

Begrijpelijk dat dit erg vervelend voor u is. Wij geven uw melding dan ook direct door aan onze bezorgdienst en wij zullen er alles aan doen om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen.

Wij begrijpen dat het voor u niet de gewenste oplossing is dat uw abonnement met een dag verlengd wordt na uw klachtmelding.Wij verzoeken u echter vriendelijk iedere niet correct bezorgde krant toch aan ons te melden. Alleen op deze manier kunnen wij de kwaliteit van onze bezorgen controleren en waar nodig verbeteren.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf. Met vriendelijke groeten, AN Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door lenieenjilles