Klacht: geen vriendelijk personeel

op 30 juli 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik vraag aan de medewerkers van de action (wijchen) de prijs van een doos pampers .
Eerst doet ze moeilijk dat de doos niet te koop is want volgens haar zijn alleen losse pakken te koop en die liggen volgens haar gewoon in getoond schap ze gaat een hele discussie met me aan terwijl er gewoon op de doos staat 156 stuks .
En de ze verpakking wit is van plaats groen .

Nou uiteindelijk was ze klaar met discussie en zegt ze ja de prijs weet ik ook niet hoor .
Dus ik vraag kan je het niet even voor me nakijken daarom vraag ik het aan jou .
Zegt ze nee .
Dus ik vraag kan je het niet even scannen bij de kassa voor me ik sta hier met een wandelwagen met me baby erin en een mand vol spullen .
Zegt ze nee .
Dus ik werd boos en zeg wat een slechte service dit kan echt niet het is geen moeite om dat even te scannen voor mij ?
Toen er meer mensen bij kwamen kijken zegt ze fel nou dan scan ik hem wel effe .
Toen was ik al klaar met haar en zei nou nee nu hoeft het ook niet meer .
Maar de service vind ik heel slecht .

Ik moest dit even kwijt .

Ik was te vrede als de medewerkers als nog even naar me toe was gekomen om te zeggen dat ze niet zo netjes had gehandeld.
Want toen ik klaar met afrekenen stond ze me wel aan te kijken vanaf de servers balie

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

7 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 3 meisjes