Klacht: Geen voucher en geen geld retour, schandalig!

op 25 mei 2021 over Olympia Camping Group in de categorie Vakantieparken

Gezien code oranje kunnen Nederlanders geen vakantie vieren in België. Ik krijg geen geld retour want zij zijn gewoon open. Dan kon ik na 48 uur vertrekken of als ik mijn verblijf uitzit in quarantaine gaan bij terugkomst.
De faciliteiten voor een outdoorweekend zijn niet beschikbaar voor Nederlanders, je wordt geweigerd en om met kinderen een lang weekend in de Feel Good Lodge (geen water, geen toilet) binnen te zitten vond ik uiteraard geen optie. Uit coulance wordt een voucher aangeboden (met een lijst een voorwaarden) maar ik wilde graag mijn geld retour (of een gedeelte ervan). Toen ik aangaf dat ik vond dat ik gedwongen werd tot voucher acceptatie werd Jan van Olympia Camping Group erg vervelend, onfatsoenlijk en onbeschoft. Na wat op en neer gemail bleef Jan met modder gooien.
Er was geen mogelijk tot netjes communiceren met deze Jan. Jan heeft zelfs zijn coulance ingetrokken. Het resultaat: geen vakantie, geen geld retour, geen voucher. Ofwel het geld is betaald bij Olympia Camping Group en dan is het klaar met de service.
Ik kan mij voorstellen dat Jan het gehad heeft met de covid-19 annuleringen of wijzigingen, maar dat is toch geen reden om zo onbeschoft met klanten om te gaan?!
Ik was geschokt door het feit dat ze denken zich te permitteren zo met klanten om te kunnen gaan?!
Het telefoonnummer van Olympia Camping Group is niet beschikbaar, je moet maar mailen, maar dan heb je dus met een zeer onprofessionele Jan te maken….
Voor nieuwe klanten; boek hier niet!!

Geld retour en excuses!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Olympia Camping Group

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Olympia Camping Group nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MariekemtH