Klacht: geen verzendlabel ontvangen na betaling

op 16 september 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik maakte een verzendlabel aan op de site van Kiala. Na betaling ontving ik geen verzendlabel en kreeg ik een ander scherm te zien als normaal. Ik controleerde of het bedrag wel was afgeschreven en dit bleek het geval. Ik kon dit probleem niet voorleggen aan de klantenservice van Kiala omdat ik geen traceernummer had.
Uiteindelijk een mail gestuurd aan de afd PR, waar ik wel een mailadres van kon vinden, maar geen reactie. Omdat ik toch mijn pakje wilde versturen maakte ik een nieuw verzendlabel aan en betaalde voor de tweede keer. Toen ging het wel goed en kreeg ik een mail met verzendlabel en traceernummer (001MWXN).
Met dit nummer mijn probleem kenbaar gemaakt bij Kiala en vervolgens niks meer gehoord.

Ik wil graag het geld van het niet ontvangen verzendlabel terug.
Het zou fijn zijn als je problemen aan Kiala kenbaar kunt maken als je geen traceernummer hebt. De website biedt nu geen mogelijkheden om een probleem als het mijne kenbaar te maken.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cmhup