Klacht: geen vakantie genot

op 13 oktober 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Wij hadden al in juni geboekt voor 9-10-2017 om lekker een week naar hengelhoef tegaan
bij aan komst werd gezegt dat maar beperkt alles open was ze zij dat ze een mail hadden gestuurd maar ik kon die helaas niet open op mijn telefoon dus niet gezien ik hoorde dat ze die mail pas op 2-10-2017 hadden gestuurd dus een paar dagen van tevoren dan kan je dus niks meer doen om te annuleren op maandag en dinsdag en donderdag was dus alles dicht en de rest maar beperkt open je kon nog niet eens gezellig een kop koffie drinken als je aan komt terwijl je een tegoed bon had gekregen
het zwembad waar we dinsdag naar toe gingen was echt wel aan verbetering toe en het water was heel erg koud en omdat ik spierreuma heb ga je er van uit dat het toch een beetje verwarmt is we zijn na een half uur al weer weg gegaan omdat ik veel last kreeg van mijn spieren
ik vind ze ook heel erg onvriendelijk in de supermakt werd er tegen ons gezegd dat we moesten opschieten dat hij zo dicht ging het was om 10 voor 1 terwijl ze om 1uur dicht gaan sorry maar dat kun je toch niet maken de stacaravan was opzich wel schoon maar heel erg verouderd het bed was veel te klein en heel hard je ligt op een plank en voelde de veren van het matras net als de bank je kon er nog niet normaal op zitten zo hard de tv was veel teklein om erna te kijken als je op de bank zat kon je de letters nog niet eens normaal lezen
de vakantie waar wij echt aan toe waren na alle vervelende tijd wat we samen hebben gehad waren we echt aan een betaalbare vakantie toe omdar ik mijn vriend wilde verrassen is echt in het water gevallen
omdat ik ook hart patiënt ben en last van mijn hart begon tekrijgen zijn we donderdag inplaats van maandag maar naar huis gekomen

Dat wij het geld terug kunnen krijgen dat alles dicht was 3dagen en omdat we door alle ellende maar eerder naar huis zijn gekomen omdat door de beperkte openningstijden we niet hebben kunnen geniet van ons wel verdiende vakantie

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S Brands