Klacht: Geen track en trace maar een oeps mailtje

op 13 augustus 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou mijn tv die we na een lang durende klacht van anderhalve maand eindelijk om kunnen ruilen. Zitten we te wachten to het eindelijk opgelost wordt door de levering blijkt dat ik door een sorteerfout niet op de route zit en een nieuwe datum voor maandag in moet plannen! Ik hun gebeld zeggen ze chauffeur is ziek krijg je voor 13:00 uur bericht of ze vandaag nog komen als ze een andere chauffeur vinden. Ik kan geen snipperdagen meer opnemen en vind het belachelijk als ze het niet oplossen voor vandaag nog?

Als mijn omruiling vandaag nog gebeurt!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2016 om 13:39 geantwoord

Geachte mevrouw Ferre,

Ik kan me goed voorstellen dat u ontevreden bent over de gang van zaken. Het is nooit prettig wanneer een afspraak niet door kan gaan terwijl u hiervoor heeft vrij genomen.

De collega's van het betreffende depot hebben hun uiterste best gedaan om het probleem met betrekking tot uw order z.s.m. op te lossen. Doordat er afgelopen zaterdag spijtig genoeg geen reserve koeriers meer ingezet konden worden, was het niet mogelijk om alsnog aan uw verwachtingen te voldoen. Onze oprechte excuses hiervoor!

Gelukkig zie ik dat het afgelopen maandag allemaal in orde is gekomen en uw TV werd omgeruild.

Verder nog een heel prettige dag gewenst!

Sharon
Dynalogic WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door Melkozz