Klacht: geen terugkoppeling

op 14 maart 2017 over Bos Incasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

tele 2 heeft een factuur van 25 euro naar bos incasso doorgestuurd. Naar beide, bos incasso en tele2 het betaal bewijs gestuurd dat deze wel is voldaan. beide wijzen naar elkaar, ondertussen heb ik geen tv en internet,

Gewenste Oplossing:

De fout word erkend en ik vandaag weer word aangesloten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bos Incasso

Reactie van de melder van de klacht brian77

4 maanden geleden - en compensatie voor het feit dat ik geen gebruik kan maken van de diensten en alle extra belkosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bos Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bos Incasso in behandeling genomen

Bericht van Bos Incasso

4 maanden geleden - Geachte heer, Naar aanleiding van uw opmerking zullen wij u een schriftelijke reactie toesturen. Vertrouwende u hierbij voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Hoogachtend, Bos Incasso

Alle klachten die gemeld zijn door brian77