Klacht: Geen teruggave van borg

op 06 januari 2014 over Royal vip service in de categorie Verhuur

Na de betaling reageren ze nergens meer op, telefonisch of per mail slecht bereikbaar. Na de dienstverlening zelf achter de borg aangaan. Dan komt dhr. Verschoor met allerlei dingen, waardoor hij de borg niet terug gaat geven.
Zeer slechte service muv de chauffeur.

Teruggave van borg

Bericht van

6 jaren geleden - Geachte mevrouw de Wit,Erg jammer dat u op deze manier ons onder druk probeert te zetten om geld van ons los te krijgen, waar u weet geen recht op heeft.De rede dat u uw borg niet heeft terug gekregen is omdat u een limousine gehuurd heeft om uw dochter te laten vervoeren van Den Haag naar Pijnacker. Tegen een aangepast tarief. • Echter bij het instappen, stappen er 5 dames extra in. Zoals u weet rekenen wij E 12,50 pp (excl. Btw) voor iedere extra persoon die niet vooraf schriftelijk is aangekondigd. • Ook hebben wij moeten wachten omdat uw vriendin aan het schuilen was in de limousine. • Wij moesten van u tijd rekken omdat het nog erg stil was op de bestemming.Voor bovengenoemde punten is er E 12,50 x 5 (extra personen) = E 62,50 + E 41,25 (extra tijd en km) = E 103,75 + 21% BTW = E 125,54 (Zie onze algemene voorwaarden)Om u enigszins tegemoet te komen hebben wij het afgerond op E 100,--.Daarnaast hebben wij ook niet de E 70,-- inrekening gebracht van de exposure overeenkomst waar u zich niet aan heeft gehouden.Met vriendelijke groet,dhr. Verschoor

Alle klachten die gemeld zijn door pattykeller