Klacht: Geen terugbetaling na retourzending

op 27 juni 2019 over Bimago in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij Bimago (Artgeist) behang besteld, die helaas bleek van zeer laag kwaliteit te zijn. Ik heb meteen vermeld dat ik ontevreden ben en het product wil terugsturen. De klantenservice leek behulpzaam te zijn. Ik heb de 4 behangrollen met DHL verstuurd. Via het track en trace nummer weet ik dat ze op 14 juni hebben mijn zending ontvangen, maar het bedrag (€250) tot heden nog niet ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bimago nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E. Holl