Klacht: geen terug betaling, geen antwoord

op 05 september 2016 over Gate1.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn reis op 10 juli 2016 geannuleerd. Volgens informatie van de luchtvaartmaatschappij heb ik recht op een deel van het bedrag wat ik betaald heb ( de prijs voor een ticket + Luchthaven Passagiersservicetoeslag + Geluidstoeslag + Luchthavenbelasting etc), ook voor NON-REFUNDABLE tickets ( hetzelfde als bij KLM).
Ik heb al veel berichten gestuurd maar een antwoord is altijd automatisch.
B.v. “Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen. Dit is een automatisch antwoord om je te laten weten dat wij je bericht in goede orde hebben ontvangen. Ons team doet ons best je zo spoedig mogelijk van een antwoord te voorzien. Helaas hebben wij te maken met extreme drukte door het hoogseizoen en de verschrikkelijke aanslagen op verschillende luchthavens. Hierdoor kan de reactietijd enige vertraging oplopen. Mocht je vraag betrekking hebben op een reservering met vertrek binnen één week, dan adviseren wij je tevens telefonisch contact met ons op te nemen. Zorg bij reacties dat het ticket-ID in het onderwerp blijft, zodat we je reacties kunnen volgen.

Ticket-ID: RAD-283-61516
Onderwerp: Customer Support Question
Afdeling: Gate1.nl
Type: Issue
Status: Open
Prioriteit: Normal

met vriendelijke groet,

GATE1NL”

Met bellen was ik niet gelukkig ook.

Gewenste Oplossing:

als ik een deel van betaalde bedrag terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gate1.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Exa777