Klacht: Geen televisie na verhuizing

op 01 juni 2021 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Per 1 mei jl zijn wij verhuist naar een andere woning. Ik had bijtijds aangegeven dat wij gingen verhuizen en T-mobile had aangegeven dat wij per maandag 3 mei gebruik konden maken van hun diensten (internet en televisie) in onze nieuwe huis. Op 3 mei echter bleek dat T-mobile er wel klaar voor was maar dat KPN pas per 10 mei de gegevens van T-mobile kon doorgeven. Toen het de 10e mei was bleek dat er iets mis was met de bekabeling en zou er een monteur van Gideon.bv komen om het op te lossen. Gideon gaf aan dat ze pas na 7 dagen konden langskomen. Nadat ik boos naar T-mobile had gebeld werden die 7 dagen ineens veel korter en konden ze de volgende dag langskomen….Nadat de monteur van Gideon was langsgeweest werkte alles naar behoren. Internet en televisie. T-mobile had op 3 mei aangegeven dat zij mij een voucher konden geven voor onbeperkte data zodat ik, via hun app, kon televisie kijken. Helaas had ik hier niets aan omdat ik al onbeperkt internet heb via T-mobile. We konden, in de tijd dat we geen internet en televisie hadden, wel via een hotspot op de tablet televisie kijken….maar casten naar onze Samsung televisie was geen optie…Moest ik een Apple televisie hebben of een chromecast….Maar goed…alles werkte na 14 mei dus verder geen klagen. Tot het moment dat ik op 29 mei jl een mail kreeg van T-mobile waarin zij mij feliciteerde omdat mijn T-mobile thuis abonnement werkt op mijn nieuwe adres…??? Ik dacht nog dat dit een vertraagde mail was maar wat bleek toen ik zaterdag televisie wilde kijken….dat ik alleen Nederland 1,2 en 3 had…voor de rest geen andere zenders….Meteen met de klantenservice gebeld en wij hebben samen alles geprobleert om de televisie te laten werken…opnieuw opgestart, gereboot enz…niks werkte. Ik heb wel internet maar geen televisie. De medewerker zou dit aan de technische dienst doorgeven maar aangezien deze niet werkte in het weekend zou dit maandag opgepakt worden. Weer een weekend zonder televisie en kijken via de app op de tablet…..Maandagmiddag weer gebeld….nu gaf de medewerker van de klantenservice aan dat de klacht nog niet was opgepakt, dat ze nogmaals een melding zou sturen naar de technische dienst en dat ze hoopte dat we snel weer gebruik konden maken van hun diensten. Maandagavond geen televisie. Dinsdagochtend weer gebeld…nu gaf de medewerker van de klantenservice aan dat de melding naar de technische dienst binnen 7 werkdagen zou worden opgelost…?????…7 werkdagen een fout herstellen die je zelf veroorzaakte hebt!!!!! Belachelijk. Ik was in het verleden zeer tevreden over T-mobile thuis maar hoe zij deze verhuizing verwerkt hebben is niet te geloven. Tot nu toe heb ik bijna 3 weken geen televisie gehad en nu nog steeds niet. Een technische dienst die klachten binnen 7 werkdagen (dus dat zou zomaar 9 dagen kunnen worden) is niet meer van deze tijd.

Ik ben tevreden als ik vandaag weer televisie heb .....en wanneer T-mobile mij behoorlijk compenseert voor het misgelopen genot. Men geeft aan dat ik niet hoef te betalen voor de tijd dat ik geen televisie gehad heb maar dat vind ik heel karig.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pacvanleeuwen