Klacht: geen telegraag

op 23 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn in juni verhuisd, en vanaf die tijd is het altijd raak een heel weekend geen telegraaf dan weer wel en ga maar door. Wel bellen of we de hele week de telegraaf willen hebben, nou nog mooier zeker maar 1 krant per week

Gewenste Oplossing:

Als we waar we een abonnement voor hebben vrijdag en zaterdag de telegraaf gewoon krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 september 2017 om 12:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Mullenders,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de bezorging niet naar behoren verloopt. Onze excuses voor het ongemak.

Uw melding hebben wij direct doorgezet naar bezorgdienst. Er wordt zorg voor gedragen dat de bezorging vanaf heden naar wens verloopt.

Ter compensatie verlengen wij de betaalperiode met een dag, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorgproblemen, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks bij ons te melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorgklacht. Want dan alleen weten wij hoe het gesteld is met de bezorging en kunnen wij de nodige maatregelen treffen.

Indien u nog vragen heeft, neemt u dan gerust contact op met ons.

Met vriendelijke groet,

SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door conny mullenders