Klacht: geen Telegraaf ontvangen op maandag 31 juli 2017

op 01 augustus 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 01 augustus 2017 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer Van Wijk,

bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u op maandag 31 juli 2017 geen Telegraaf heeft ontvangen.Inmiddels heeft u doorgegeven dat uw krant ook vandaag, 01 augustus, niet is bezorgd.
Geen goede start van uw abonnement! Begrijpelijk dat dit erg vervelend voor u is.
Wij hebben uw melding inmiddels de hoogste prioriteit gegeven en onderzoeken op dit moment wat de oorzaak van het probleem is. Uiteraard doen wij er alles aan om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen.
Helaas hebben wij enige jaren geleden de mogelijkheid tot nabezorging moeten schrappen uit kostenoverwegingen. In plaats hiervan compenseren wij de gemiste kranten door uw abonnement te verlengen met het aantal gemiste bezorgdagen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u alsnog veel leesplezier met onze krant.

Met vriendelijke groeten, AN-Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door janvanwijkboz