Klacht: Geen telegraaf ontvangen.

op 27 december 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 28 december 2017 om 09:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw van de Gevel,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat u afgelopen woensdag de Telegraaf niet heeft ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw melding doorgezet naar onze bezorgdienst. Dit wordt ook besproken met onze bezorger en samen zullen wij de nodige handelingen verrichten om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw Telegraaf weer op orde gaat komen.

Uiteraard compenseren wij een gemiste krant op uw abonnement.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
BR - Webcare Team Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door cees van de gevel.