Klacht: Geen telegraaf bij mij bezorgd

Fam. Schipper op 10 april 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag dinsdag 10 april 2018 is er bij mij geen Telegraaf bezorgd.
Zelf een krant gehaald bij Primera, kosten € 2,20.

Gewenste Oplossing:

Graag hoor ik waarom er geen krant bij mij is bezorgd.
Kosten vergoeding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 10 april 2018 om 14:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer, mevrouw Schipper,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u vandaag, 10 april, geen krant heeft ontvangen.

Goed dat u hierover contact met ons opneemt. Als abonnee van onze krant mag u van ons een correcte bezorging verwachten.

Wat de reden is dat uw krant niet is bezorgd, kunnen wij u helaas niet vertellen. Wij hebben uw melding direct doorgegeven aan onze bezorgdienst en deze neemt passende maatregelen om herhaling te voorkomen.

Iedere niet bezorgde krant wordt door ons na melding gecompenseerd door de factuurdatum van uw abonnement met een dag te verschuiven zodat u toch het aantal kranten ontvangt waarvoor u betaald heeft.

U heeft de krant vandaag in de Losse Verkoop gekocht voor de prijs van 2,20 euro en vraagt hiervoor compensatie. Aangezien u een wel zeer trouwe abonnee bent hebben wij dit bedrag bij uitzondering op uw abonnementskosten gecrediteerd. Dit bedrag wordt verrekend met de factuur voor de termijn die begint op 09 juli 2018.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door