Klacht: Geen telegraaf bezorgd vanmorgen

op 05 augustus 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 07 augustus 2017 om 11:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Haaze,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft de krant niet te hebben ontvangen afgelopen Zaterdag.

Excuses voor dit ongemak.

Wij hebben de klacht geregistreerd. Dit betekent dat wij contact opnemen met uw bezorgdienst om de bezorging in het vervolg te verbeteren. Tevens verschuiven wij de betaaldatum met een dag. Zo betaalt u de gemiste krant niet.

Ik raad u aan de klacht in het vervolg telefonisch (088 8248241) of via mijnmedia.nl door te geven. Dan kunnen we uw klacht sneller in behandeling nemen.

Hartelijke groet,

MvS Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door jaaphaaze