Klacht: Geen telefoon en internet meer maar ook geen monteur….

op 17 december 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Sinds nov 2011 alles in werking gezet en afgesproken. Afgelopen weken contracten bij KPN en Ziggo opgezegd want de monteur van Lijbrandt zou alles aan komen sluiten in de eerste week van December 2012. Sinds vorige week geen telefoon en internet meer omdat Lijbrandt “vergeten” is de monteur te melden dat hij het bij mijn vader en moeder moet aansluiten! Maar het ergste is dat ze na vele bezoekjes en bellen nu ook nog eens te horen krijgen dat de monteur geen tijd heeft! Dwz dat ze pas 9 januari 2013 aangesloten worden want dan heeft de monteur tijd! Met als commentaar: meneer de meeste mensen kunnen het makkelijk zelf! De brutaliteit! Ze vragen toch niet voor niets netjes om hulp??

Hulp bij de aansluiting in de vorm van een monteur en dan het liefst deze week nog en zeker niet pas in 2013. Of dat ze zelf een monteur in de hand nemen en de rekening door Lijbrandt wordt betaald.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 04 januari 2013 om 11:08 geantwoord

Beste meneer Hansen,

U geeft aan dat de monteur later komt dan verwacht. U heeft zelf de diensten al opgezegd van de oude aanbieders. Wij vinden het heel jammer dat de monteur niet eerder een afspraak met uw ouders heeft kunnen maken. Wij kunnen de afspraak helaas niet eerder voor u inplannen.

Wij hopen dat uw ouders ondanks deze vertraging, met plezier gebruik zullen maken van onze diensten.

Fleur
Lijbrandt Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door ingehansen