Klacht: Geen telefonie, geen oplossingen, wel betalen bij Lybrandt

op 20 december 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Mijn schoonmoeder is al sinds eind oktober aangesloten bij Lybrandt glasvezel: telefonie, tv en internet. Ze is sinds die tijd niet meer telefonisch bereikbaar en ondanks alle krachtinspanningen van haar kant is er nog steeds geen oplossing. En nu werd er wel 140 euro afgeschreven, dit terwijl Lybrandt niet leverd wat ze moeten en mijn schoonmoeder zelfs de schuld krijgt. En nog steeds is ze niet bereikbaar, dit terwijl dat nu met de feestdagen en juist kort na het overlijden van mijn schoonvader zo belangrijk is. Wat nu? Ik vind het onvoorstelbaar dat een bedrijf zo omgaat met klanten. Het is een schande!

Dat Lybrandt de telefonische verbinding fixed en geen kosten in rekening brengt in de periode dat ze niet leveren wat ze moeten.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 04 januari 2013 om 11:33 geantwoord

Beste meneer, mevrouw Teekens,

Wij kijken graag wat wij kunnen doen om de telefoonverbinding van uw schoonmoeder goed werkend te krijgen. Hiervoor hebben wij haar adresgegevens nodig. Wilt u deze klacht en haar adresgegevens sturen per e-mail naar webcare@lijbrandt.nl?

Fleur
Lijbrandt Webcare