Klacht: geen soundboost ontvangen tijdens een promotie terwijl de aanvraag is goed gekeurd

op 12 december 2017 over Motorola in de categorie Electronica - GSM

Ik heb in augustus een motorola moto Z2 play aangeschaft bij de t-mobile. in deze periode was er een promotie geldig vanuit lenovo dat wanneer je het toestel had aangeschaft in deze periode je de jbl soundboost opgestuurd kreeg met het streven binnen een termijn van 2 maanden. tot vandaag heb ik deze nog steeds niet geleverd gekregen en ook geen bevestigings mail heb ontvangen dat deze zou worden opgestuurd. naar aanleiding hiervan heb ik lenovo een mail gestuurd maar dit adres was niet meer actief omdat de actie was afgelopen. dit wetende heb ik motorola zelf een mail gestuurd en die verwees me door naar de winkel waar ik het toestel heb aangeschaft. de t-mobile dus. ik ben hiermee naar de winkel geweest maar die konden tot zover ook niks voor me betekenen en verwezen me door naar de klantenservice van t-mobile. daar konden ze ook helemaal niks voor mij betekenen omdat de actie niet van hun uitging maar echt van lenovo zelf was. nu wordt ik dus door beide partijen afgewezen en zit ik dus met het probleem dat ik bijna 3.5 maand later nog steeds niet heb ontvangen waar ik recht op heb de jbl soundboost voor de moto Z2 play.

ik ben tevreden wanneer de jbl soundboost zo snel mogelijk wordt opgestuurd door 1 van de 2 betrekkende partijen .

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Motorola

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Motorola nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Motorola

5 maanden geleden - Beste Bob, Zoals reeds besproken is de JBL destijds verzonden maar helaas nooit aangekomen. in tussentijd hebben wij een nieuwe opgestuurd die volgens onze DHL info is aangekomen. Vriendelijke groeten, Motorola

Alle klachten die gemeld zijn door Bobthoen