Klacht: Geen service maar toch betalen??

op 12 december 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb mij in oktober ingeschreven op Huurwonineninnederland.nl. Na veel gedoe, steeds opnieuw proberen om me in te schrijven en de stappen te volgen, werd ik platgegooid met mailtjes van hun. Ik werd er gek van. In de proces om mijn gegevens in te vullen dat meerdere malen niet lukte heb ik twee rekening nummers ingevuld om te kijken wat wel lukte. Na alle drama heb ik mij ook geprobeerd uit te schrijven. Nu blijkt het dat het uitschrijven niet gelukt is, en moet ik alsnog TWEE keer (omdat ik twee rekening nummers opgegeven hebt) het maandbedrag moet betalen. Dit terwijl ik NUL service gehad heb van hun. Ik heb al hun mailtjes bewaard als bewijs. Dit bedrijf is te vinden op http://www.huurwoningeninnederland.nl/ en valt volgens mij onder huurwoningen.nl aangezien die link in een van hun mailtjes te vinden was.

Ik ben VERRE van tevreden.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurwoningen.nl

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Jonkers, Helaas wordt dit vaker verward. Huurwoningeninnederland.nl is geen onderdeel van Huurwoningen.nl. Dit is een compleet ander bedrijf. Hierdoor kan ik u helaas ook niet helpen. Ik verwijs u naar Huurwoningeninnederland.nl. Met vriendelijke groet, Ashley Zuijdendorp

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 10:39 geantwoord

Beste lezer,

Deze klacht is enige tijd geleden door Huurwoningen.nl in behandeling genomen en opgelost. Wanneer u vragen heeft kunt u onze klantenservice elke werkdag telefonisch, per mail of via whats'app bereiken. We zullen u dan helpen en samen met zoeken naar een passende oplossing.

We wensen u een prettige dag!

Maaike
Huurwoningen.nl